söndag, december 17, 2006

Vänner?

F hade inte hört av sig sen vi bejakat våra lustar för 3 veckor sen, men i natt fick jag åter ”vaken?”-sms:et som tidigare troget landat i min mobil varje lördagnatt. En halvtimme senare dök han upp och ville prata om det som hänt. Jag lyssnade först med ett halvt öra, sedan inte alls för jag somnade. När jag vaknade några timmar senare låg han och sov bredvid mig. Jag tycker så otroligt mycket om honom, och lovade mig själv att han skulle gå hem utan ångest den här gången. På morgonen kunde han som väntat inte hålla händerna borta, men jag var stenhård. Han påstod att han inte skulle ångra sig om vi bara använde händerna… men som tur var höll jag fast vid mitt beslut och skickade hem honom. Otillfredställd.

Hoppas vi kan hitta tillbaka till den okomplicerade vänskap vi hade förut! Och att han och hans flickvän hittar gnistan och lusten igen. Hoppas hoppas.

Inga kommentarer: