söndag, december 31, 2006

Fortfarande inget pirr

Dejten igår var ... trevlig. Han började på minus i och med att han var 20 min försenad. Dessutom hade han en ful jacka. Sen fick han pluspoäng för komplimangerna och den fantastiskt goda finlunchen han bjöd på. Minus igen när han beställde in starköl till lunch...Plus när han skrattade åt mina dåliga skämt. Snygg skjorta och vackra ögon gav plus, blicken som irrade och inte riktigt vågade möta min gav minus. Summa sumarum; vet inte. Känner inte av några fjärilar i magen, men det kanske kan leda till god och gratis mat, och ett välbehövligt nyp. Om man ska vara egoistisk. Och det är jag idag.

Fjärten har ringt, men jag hade inte tid att prata så jag lovade ringa upp senare. Det var för en vecka sen. Jag är en hemsk människa. Juristmannen har också hört av sig. Han tycker det känns som om vår kontakt håller på att rinna ut i sanden (nähä? jag har inte svarat på hans mail på flera veckor...). Han vill ses. Orkar man? Jag ska bestämma mig i morrn. Mitt nya 2007-jag får avgöra.

Inga kommentarer: