lördag, december 09, 2006

Game on

Har haft lite kontakt med en kille från SD som verkar vara otroligt mysig. Vi sms:ade halva natten i förrgår och han lyckades sälja in sig fantastiskt bra. Sen frågade han hur länge jag varit på SD, och jag svarade sanningsenligt 2 år. Sedan dess har mobilen sovit. Inte ett ljud på 24 h. Nu klättrar jag på väggarna och kan inte alls koncentrera mig och plugga som jag borde. Är 2 år på SD skrämmande patetiskt? Insåg han att jag är en looser? Eller har han bara haft fullt upp? Kanske kom inte ens mitt sms fram? Och den största frågan är vad jag ska göra nu?! Det coolaste (och bästa) vore att bara skita i honom och sen bli glatt överraskad om han hör av sig igen någon gång, men det är svårt som fan. Kanske borde skicka ett vanligt sms som om inget hade hänt? Eller ska man försöka förklara sig?

Det är denna singelångest jag älskar och hatar. Spelet som måste spelas vare sig man vill eller inte. Han har gjort mig osäker och ökat sitt värde genom att inte höra av sig. Och jag har fallit för det, igen.

Inga kommentarer: