torsdag, december 21, 2006

Saker man inte ska säga på första dejten

Det har hänt mer än en gång att jag undrat om det verkligen är så att det är fel på alla killar jag träffat... eller om felet möjligtvis skulle kunna ligga hos mig. Idag analyserade jag några avgörande träffar/dejter jag haft, och orsaken till att jag totalt tappat intresset efter dem. Vad är det för magiska ord de säger som får mig att vända på klacken? Här är några fantastiska saker jag fått höra under första dejten;

  • Varför har du en bokhylla med en massa böcker? Jag har aldrig förstått vad folk har böcker till...

  • Läkarföräldrar? Då har du ju heeelt snedvriden verklighetsuppfattning.

  • Jag har inga pengar kvar, kan du ta notan? (Efter att han tjatat sig till en alla-hjärtans-dag dejt och bokat bord på en av stans dyraste restauranger).

  • Får jag kyssa dig? (går alltid bort)

  • Jag kan inte stå upp så länge för jag är plattfot. (oh, sexigt...)

  • Varsågod! Den här drinken bjuder jag alltid stela och svårpratade tjejer på... eh.. alltså... inte för att du är det... eh...

  • Om du fick ändra på en sak i ditt utseende, vad skulle det vara? (inget jag berättar för dig, och inget du ska fråga om eftersom du tycker att jag är perfekt, eller?)

  • Varför jag går så konstigt? Ehum... jag har ett litet problem med linjer... mellan plattorna i marken... kan inte gå på dem.

Nu behöver jag inte fundrera på var problemet ligger längre!

Inga kommentarer: