torsdag, oktober 19, 2006

Jurist-tvist

Snygg, trevlig, smart, vältränad, välbetald jurist som vill gå på dejt med mig! Jag borde anat ugglor... Jag hade i stort sett tackat ja till att dejta killen som min kompis pratade om i lördags, och sen frågade jag om han hade någon bild. SEN ja, efter att jag gått med på det. Inte smart. Fick nyss en bild, på en osnygg, otränad gubbe. Han är säkert trevlig och smart, men jag förstår inte hur jag ska kunna bli attraherad. Han hade hängbröst, flint och fyrkantiga glasögon. Såg ut som en 40-taggare. Och nu känner jag mig som värsta ytliga snorkfröken. Nåja, får ta en fika med farbrorn. Kanske kan tända på hans intellekt. Har hört talas om att man kan göra det, men jag har mycket lättare för att gå igång på vältränade underarmar. Nåja, man ser inte hans underarmar på bilden, så det kanske ordnar sig. Gaaah, hatar blinddates!

Inga kommentarer: