onsdag, oktober 18, 2006

Vill vara patetisk!

Var på konsert ikväll. Mysigt. Inte sjukt jävla tokbra, men helt ok. Man blir alltid lite kär i duktiga artister, för de vågar verkligen bjuda på sig själva. Tänk om man själv vågat stå på en scen och bara ösa... och sett hur ett publikhav älskade det man gjorde. Måste vara helt underbart. Själv vågar man inte ens hålla ett föredrag för 20 pers utan lugnande beta-blockerare. Och inte älskar åhörarna det man gör heller. Nästa gång ska jag bjuda dem på öl först!

Jag fick också höra endel kommentarer om min snefylla i lördags. Tydligen hade de försökt övertala mig att följa med till ett annat ställe, men jag hade bestämt hävdat att "Nej, jag ska stanna. Jag ska förnedra mig ikväll, jag VILL vara patetisk". Och det lyckades jag ju med... Shit. Hjärncellerna måste verkligen varit på semester.

Inga kommentarer: