tisdag, oktober 17, 2006

Sucker 4 Persbrandt

Vad är det som gör Persbrandt så sjukt sexig? Är det hans släpiga röst? Hans halvdryga stil? Eller hans förmåga att fokusera så totalt på den han pratar med? Jag såg nyss ”45 minuter” där han blev intervjuad av Renée Nyberg och jag ville bara hoppa in i TVn och slita av honom kläderna. Varför? Han är ju en gubbe! Med kagge och grånande hår. Och på vanliga bilder tycker jag inte ens att han är snygg. Det är när han talar och rör sig som det händer. Otrolig utstrålning. Men samtidigt tror jag han är jättesvår att leva med och komma nära. Det kanske är det som fascinerar? Svårtillgänglig. Som snygg-s. (Jodå, jag HAR glömt honom... typ..)

Nä, nu ska jag sova. Håll tummarna för att John Blund har med sig en vacker Beck-inspirerad dröm! Gonatt!

Inga kommentarer: