söndag, oktober 15, 2006

Doktor ågren

Tung söndag med cementkeps och ångest. Hade ändå riktigt skoj igår, men fick nån sorts snefylla och hade en rejäl svacka mot slutet av kvällen. Orsaken till svackan var såklart snygg-s. Han var där, snyggare än någonsin. Jag vinglade fram och undrade vad fan han inte ringt för. Knulla mig gick ju tydligen bra, så då borde han ju kunna ringa?! Han kallade mig för fyllo, beställde in 2 drinkar och gav demonstrativt ena drinken till en annan tjej. Ouch.

Jag lät mig dock inte nedslås så lätt, utan beställde in en vatten och rockade loss på dansgolvet med mitt ex nya tjej. Det var bra. Tror hon gillar mig bättre nu när hon vet hur patetisk jag är. Hon brukar vara frostig mot mig, och med all rätt. Mitt ex stöter nämligen fortfarande på mig, så fort hon tittar bort. Och kvällen innan hon flyttade in hos honom hade vi sex. Fast det vet hon inte om. Ingen vet om det. Så det är nästan som om det inte hänt.

Senare på kvällen kände jag mig redo för att leta reda på snygg-s och ta med honom hem, men till min stora besvikelse drog han från stället med drink-tjejen. Det var droppen. Bröt ihop totalt och tyckte att hela mitt liv var värdelöst och att jag var ful och att ingen i hela världen tyckte om mig. Först när ca 10 av mina vänner förklarat vilken fantastisk varelse jag är började det kännas bättre. Sen fick jag flera ragg som jag dissade, men det muntrade upp. Och nu har en kompis lovat att fixa en dejt till mig! Med en trevlig, snygg, smart juristkille, som tydligen är ännu mer desperat än jag är. Existerar verkligen sånna killar? Det återstår att se…

Inga kommentarer: