onsdag, januari 31, 2007

Ont, det gör ont...

Känns som om jag bytt från racerbil på autobahn till moppe på smal grusväg vad gäller studierna. Pluggandet som gick i expressfart håller numera knapp styrfart. Jag skyller allt på olyckan. Går under namnet invalido. Fortfarande ont, jobbigt, mår illa av tabletterna, vill ha semester från mitt liv. Mina bittra sms fick doktor E att ringa och muntra upp mig. Hon går på urologen nu och påstår att hon sett fler gamla snoppar på en vecka än hon sammanlagt gjort under hela sitt liv. Vi diskuterade om det var värre att drömma om gubbsnoppar än om lik. Kom fram till att det nog är det. Gubbsnoppar är inte bra för sexualdriften. Lik sorteras in i en helt annan del av huvudet och är rätt harmlösa. Även om de är flådda.

Dags att sparka igång moppen igen.

Inga kommentarer: