måndag, januari 01, 2007

Gott Nytt Shag!

Jag började det nya året naken tillsammans med en kompis lillebror. Kanske inte så genomtänkt, men helt underbart ändå. Fantastisk start! Har träningsvärk överallt nu, viril och pigg sängkamrat. Och jättemysig. Synd att han bor utomlands, hade gärna gjort om det snart igen.

Nyårsfesten var superskoj, glammig och uppstyrd. 150 gäster, och årets färg var tydligen svart. Ångrade lite att jag inte vågat ta min gröna klänning, hade varit kul att vara den som stod ut. När de stängde gick jag och min kompis (smått desperata) vidare till ett annat ställe. Det var där jag träffade honom. Har alltid tyckt att han varit snygg och trevlig, men vi har aldrig riktigt pratat förut. Och framförallt aldrig utbytt kroppsvätskor förut.

Vetskapen att det fortfarande finns killar där ute som jag tänder på ger mig hopp. Kanske är det inte helt kört för mig, kanske är jag inte så messed up som jag tror. Eller kanske kan man lyckas trots att man är känslomässigt småstörd?

Inga kommentarer: