måndag, november 20, 2006

Tenta

Hade tenta idag. Helt slut nu. Såklart började jag plugga alldeles för sent, så de senaste tre dagarna har jag suttit inspärrad med mina böcker och varit helt världsfrånvänd. Otroligt så mycket man kan få gjort när man känner paniken komma krypande! Säkert 10 timmars effektiv pluggtid/dag. Dieten har nästan uteslutande varit godis, kakor och julmust. Har inte rört på mig mer än från sängen till skrivbordet, och har bara sovit några timmar/natt. Jag planerar att hinna sova 8 timmar, men när jag är stressad tar det flera timmar att somna, och sen vaknar jag hela tiden. Tillslut nallade jag på mormors sömntabletter och sen sov jag som en stock. Fina grejer det där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen mig... men du har rätt i att man blir tusan så effektiv när man måste! Bra med piller... de är till för att användas! Sov Gott!