torsdag, november 09, 2006

Patetiskt

Fick ett nytt mail från juristmannen. Han är tydligen bara ett år äldre än mig..! Måste verkligen sluta kalla honom för gubbe! Fortfarande vågar han inte fråga om vi ska ses. Suck. Börjar kännas lite meningslöst. Fast han har tagit ett stort steg. I stället för att bara skriva under med sitt namn skrev han K/namn. K alltså. Kanske får ett r om några veckor och en hel kram till jul om man har tur?!

Jag har litit ett hårt nederlag på SD. En kille som jag egentligen inte var så jätteintresserad av, men som jag ändå trodde jag hade lindad runt mitt finger, berättade att han hade träffat tjej. WTF. Det är ju jag som är dumparen!

Shit vilket patetiskt lovelife jag har! Tur att det är fest både på fredag och lördag. Ska banne mig minst ha ett hångel då. Annars lär jag börja nalla på mormors lyckopiller.

Inga kommentarer: