lördag, november 04, 2006

Netlove 2

Inspirerad av min kompis lyckade nätflirt gjorde jag ett nytt försök idag, men det är ju kört för mig! Om man söker på killar i lämplig ålder som bor i närheten, och sen rensar bort de som inte håller måttet, dvs. alla som är under 175 cm långa, alla som har oattraktivt utseende, alla som har korkad presentation, fler än två särskrivningar i sin profil, alla som har hund, katt (är allergisk), barn (blir för komplicerat), och dessutom alla som har fler än 100 inlägg i sin gästbok (tycker jag tyder på att de är SD-beroende), så blir det noll kvar. Inte en endaste enda! Objektivt sett så kan man tycka att jag borde inse att jag måste sänka mina krav, men det gör jag också …i desperata perioder. Det slutar alltid i katastrof. Vettefan vad man ska göra…

I väntan på prinsen kan jag meddela att jag fortsätter mailas med juristmannen. (Har bestämt mig för att sluta kalla honom för gubbe, i förhoppning om att jag ska börja se mer positivt på det hela). Han tappade poäng när han överanvände utropstecken i ett mail (85% av alla meningar slutade med ett!), men han kanske hade smuttat på fredagsölen innan han skrev och kände sig överentusiastisk. Vad vet jag. Inte tillräcklig anledning att dissa någon för i alla fall (men han fick vänta i 3 dagar på svar så han lär inte göra om det). Nåja, nu väntar jag på att han ska ta mod till sig och fråga stora frågan; om vi ska ses?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, så juristmannen är inte dissad än. Han kanske är ett kap, vem vet. Bara han tar sig i krgen och frågar, är man nog att fråga så att säga.

Min date gick ju som sagt bra, sak skriva ett utförligt inlägg om det imorron när jag har lite mer tid. Det jobbiga är att nu måste man spela spelet. Är han intresserad (tror det), vem ska fråga om vi ska hitta på något igen och allt det där. Han är riktigt trevlig och har en killer-body plus att han är över 1.90m. Vi får se!