fredag, februari 23, 2007

op-oro

Hemma, ensam, en fredagkväll, igen. Det stör mig konstigt nog inte. Jag har jobb att göra, böcker att läsa, en tv som kallar och ett ben som gör ont. Förstår fortfarande inte hur jag kunde vara så klantig. Skulle bara sätta mig ner... liiite full kanske, men benen ska ändå hålla för att sätta sig tycker jag. Operationen blev inte av veckan efter fallet som jag trodde, men på måndag ska det ske. Håller tummarna för att de hittar felet och rättar till det. Oroar mig för att de ska ställa in operationen eller bara öppna och konstatera att det får självläka. För jag vill bli bra fort! Skulle ju åka massor med slalom den här vintern. Fan.

Undrar om jag blir intuberad? -obehagligt. Får kateter? -usch, aj, nej! Morfin? -ja tack, gärna, maxdos!

Inga kommentarer: