söndag, februari 11, 2007

Natten med SD-mannen

Han la sig tätt intill, höll om mig så hårt att det nästan blev obehagligt, och bakom ryggen kände jag att något stort rörde sig i hans byxor. SD-mannen hade tjatat sig till ett hembesök men hans attraktion och charm blåste bort med stormbyar när han full vinglade in i min hall sjungandes opera. Nu låg han i min säng i bara kalsongerna, med löftet om att "bara sova". Plötsligt anföll hans hand mitt bröst. Jag tog bestämt bort den. "E du lite blyg?" sluddrade han. Nä, men jag kräver lite finess, tänkte jag. Högt mumlade jag något jakande och tog bort hans hand som nu försökte ta sig in under mina trosor. "Det ska du ha cred för" sa han och somnade. Jag undrade vad fan han menade med det, och hoppades att han skulle vakna tidigt och smita hem. Då vaknade han till liv igen, vände mig på rygg och la sig tätt intill, med sitt stora bultande organ på min mage. Jag spelade död och kände mig som en osäker oskuld. På nytt försökte hans hand ta sig direkt in under trosorna och jag tog bort den. Då la han sig på mig, och bara låg där. Inga kyssar, inget smek, inga komplimanger. Jag vet inte vad han väntade på men om han trodde att det där var bra förspel trodde han väldigt fel. Efter en evighet rullade han av mig och somnade igen. Sen gnisslade han tänder så väggarna skakade. Gryningen kunde inte komma fort nog.

Inga kommentarer: