måndag, mars 12, 2007

F på besök, igen

Historien upprepar sig. F kommer att tänka på mig när han är på väg hem från krogen och tycker att det är en ypperlig idé att göra ett besök. Vi pratar, mest han för jag är trött som vanligt, sen går jag och lägger mig och han somnar nästan i soffan. Men bara nästan. När allt är mörkt och tyst hör jag hur han tassar upp och klär av sig, och snart liger en varm kropp vid min. Det här är mysigt, tänker jag. Bara ligga såhär, nära, hålla handen, utan att det är något sexuellt.

När jag driver bort mot drömlandet dras jag tillbaka av en ilning som strålar längs hela ryggraden och ner till tårna. Hans hand har rört min hud. Lätt lätt... det kanske inte ens var meningen? Försöker hitta tillbaka till drömlandet, men då händer det igen. Min kropp vaknar. Drömlandet far bort mot horisonten. Han rör mig fjäderlätt, på allt mer intima områden, tills jag blir helt galen och ber om mer. Då skrockar han nöjt och ger mig mer.

Tillfredställd somnar jag. Vaknar av efterspelet. Han har smitit hem, och sms:ar sina innersta tankar. Det han inte vågade säga högt. Sen återupplever vi natten via sms. Sen somnar jag igen. Och drömmer att han och jag står orörliga sida vid sida och ser ett fullsatt tåg spåra ur och krascha.

Inga kommentarer: