torsdag, mars 08, 2007

Opoid-tripp

Jag hade räknat med att kunna gå normalt och cykla till föreläsningarna vid det här laget, men jag har fortfarande så ont att jag knappt kan gå. Igår tömde de knäleden på 25 ml blod, vilket gjorde det något bättre, men fortfarande långt från bra. Jag kan inte sträcka ut benet, och inte böja det mer än 30-40 grader. Kan fortfarande bara ha mysbrallor. E så trött på skiten att jag snart gnager av mig det och skaffar protes i stället.

När jag haltade hem igår blev jag omkörd av en rollator.

Sen övertalade jag doktorn att skriva ut ordentlig medicin. Sitter och är halvhög på Tradolan nu. Rätt trevligt faktiskt. Fortfarande ont, men inte lika. Och när onda låret rycker till börjar jag fnissa, inte snyfta som förut. Känner mig lite yr, lite borta, lite trög, och lite nöjd.
Inte illa pinkat för ett så litet piller!

Inga kommentarer: