lördag, maj 02, 2009

Mk & Dr Å.

Sprang just på MK och Dr Å på Ica. Akward!

Dr Å såg livrädd ut, men jag var cool som en filbunke (trots, eller kanske pga, tillfälligt hjärtstillestånd). MK skyndade sig att säga att han var sliten eftersom han festat igår igen. Jo, jag hörde det, sa jag, men svalde orden om att han ju ringt mig apfull vid 02 i natt. Nämnde inte heller något om att vi hånglat sist vi sågs, finkänslig som jag är.

Lite nöjd är jag ändå för dr Å var osminkad, finnig och i mysbrallor. Dessutom visste hon inte vilket håll hon skulle titta åt. "Vad fin du är, ska du på fest?" sa MK, och jag log och ryckte på axlarna. Sen gick jag och köpte ett kilo smågodis som jag sitter och moffar i min ensamhet nu.

Time to move on.

1 kommentar:

Cattastroph sa...

I like this kind of blogg! ;-)
Underbara uttryck. Minns inte hur jag hittade hit, men har läst den ett tag. Googlade antagligen på nån sjukdom som jag pluggar och kom hit. ;-) Läser annars aldrig "okändas" bloggar, tycker inte det är intressant. Men denna är mycket underhållande!
Vassego för komplimangen! ;-)