söndag, maj 13, 2007

Ooa hela natten

Partaj med min supersnygga polare och mycket sprit. Fick jäger på nya vita byxorna. En komplimang av miljonären. Ett omoraliskt erbjudande från finkillen jag drömde om under en period. Och så fick jag några minnesluckor samt ett gäng kopparslagare i huvudet.

Min supersnygga polare fick en lapp från coola bartendern som löd "Du är supersnygg". Då blev hon väldigt glad. Sen fick hon gratis sprit. Och komplimanger med tillhörande hångelerbjudande från en slemmig syderuropé med flickvän därhemma. Då blev hon ännu gladare. Sen upptäckte min finkille henne och försökte ragga genom att stoppa pomfrits i hennes öra. Då blev jag lite svartsjuk och grinig. Jag ville också ha pommes i örat.

Sa till F att det inte är bra för självförtroendet att gå ut med min supersnygga polare. F tröstade mig (inte) med orden "men hon är ju jävligt snygg".
Hans reptilhjärnelogik hade en viss poäng.

Inga kommentarer: