onsdag, maj 30, 2007

Efter dejt 7

Nu har jag svängt igen. Jättemysig kväll och natt. Han är fortfarande lite tyst och svårpratad, men de positiva sidorna överväger. Eventuellt beror min vändning på att vi äntligen fick till det. Efter nästan 12 timmars gosande... Ett förspel i maratonklass.

Mitt förtvinade ben protesterade vilt över de ovana ställningarna och muskelengagemanget. Det vägrar att bli bra efter operationen, och jag vägrar att låta det begränsa mig. Framförallt ska det inte få makten över mitt sporadiska sexliv.

Jag förträngde smärtan (inte så svårt), och även krampen när den kom (betydligt svårare). Efterråt bestraffades jag med akut strejk och kramp, vilket orsakade problem i gå- och stålägena. Fick även rejäl långsiktig muskelvärk, men på det stora hela är jag nöjd med resultatet och tror att det var bra sjukgymnastik.

Inga kommentarer: