fredag, april 27, 2007

Minnesfragment

Riktigt blöt och urballad fest. Jag har inte minnesluckor, jag har minnesfragment.

1. Något sorts äckligt kött på min tallrik. Kastar det på killen snett emot. Han får en brun fläck på axeln, men märker inget.

2. Jag får ansiktet insmetat med efterrätt och tar gruvlig hämd.

3. Dricker upp någons vin medan denne är på toa.

4. Berättar stolt för blåögd ung kursare att jag är på slampigt humör.

5. Hånglar med någon mot en vägg

6. Hånglar med någon annan under en trappa. Någon som säger ”jag vill träffa dig igen”. Osäker på vad jag svarade.

7. Delar toa med en tjej jag aldrig sett förut.

8. Tackar nej till hångel med blåögde unge kursaren med orden ”I don’t shit where I eat”

9. Dricker upp blåögde unge kursarens drink

10. Hemma, någon försöker ha sex med mig. Jag säger att det går inte, jag är en fin flicka, jag känner ju inte ens dig. Han blir nästan arg. Undrar vad fan jag skulle ha med honom hem för. Jag blir ställd. Svarar tillslut att jag inte har någon aning. Sen har vi sex ändå. Eller han har sex, jag halvsover. Mumlar att jag egentligen är asbra i sängen.

11. Vaknar, mår inte riktigt bra. Sen får jag syn på den sovande hägringen bredvid mig. Fantastisk torso, armar och rumpa som en grekisk gud, perfekta drag, tjockt hår, …ung. Tänker att det är bäst att passa på, men han mår dåligt. Tillslut har vi sex igen, eller jag har sex. Han halvsover.

Inga kommentarer: