tisdag, april 03, 2007

Back on track

Förra veckan var otrevlig. Hostade så lungorna höll på att lossna, mådde illa som fan, och spydde så fort jag försökte stå upp. Letade på nätet efter en diagnos som stämde överens med symtomen, och det enda som verkade göra det var kikhosta (ytterst ovanligt) och hjärntumör (inte helt vanligt det heller).

Kom, efter noga övervägande, fram till att det nog var en kombination av hederlig förkylning och ohederlig vinterkräksjuka. Typ.

Frisk nu i alla fall. Och eftersom det är måndag har jag påbörjat mitt nya liv igen. Idag har jag bara ätit nyttigt, varit och tränat (mitt förtvinade polio-liknande ben behöver sannerligen snyggas till), ringt jobbiga samtal jag skjutit länge på, samt kollat ohyggligt mycket på tv.

En vacker dag ska jag lära mig att använda instuderingsdagar till att plugga...

Inga kommentarer: