torsdag, april 14, 2011

Återställning

Trevliga, lyckliga människor här. Det måste vara solen som gör att de vågar börja småprata med vem som helst utan arton starköl innanför västen. Kanske är det också solens fel att det finns speciella barnvagnar för hundar. Trodde först att gamla damen gick med en dockvagn, men när jag tittade efter satt en liten hund där. En hund med rosa tröja och glittrig rosett. Galet.

I glädjerus över solen och diverse shoppingfynd råkade jag radera alla semesterbilder från kameran. Ångest och olycka. Tills jag fick höra att det finns program som återställer klantigheter och nu verkar mina fina bilder vara på väg tillbaka!

Min syster och den osympatiske mr plattfot får barn vilken dag som helst. För att döva mitt dåliga samvete över att jag aldrig hälsar på (pga att jag inte tål hennes pojkvän och vantrivs i deras kylslagna, mörka hus), har jag köpt bebiskläder. Mängder med kläder. Och haklappar, pytteskor, mössor, filtar... Har presenter så det räcker ett år. Nu jäklar kan ingen komma och säga att juniors moster inte bryr sig!

Juniors moster bryr sig dock mest om sig själv nu. Börjar känna mig pimpad och klar för hemfärd. Inte för att jag vill jobba, men jag ska be om mer ledighet för en planerad visit hos dr E. Därefter räknar jag med att kunna sätta punkt för rehabiliteringen.

Back to life.

3 kommentarer:

.j. sa...

Varit här och läst. Önskar dig lycka till med dina läkarstudier./J

K sa...

Hej Dr.Solo, jag vill bara säga att jag har följt din blogg titt som tätt faktiskt de 3 senaste åren, känns dumt att aldrig kommentera men jag vill inte blanda mig i.. Men jag måste säga att du skriver på ett medryckande vis, humor och beskrivningar är helt fantastiska. Jag trillade in på din blogg när jag själv sökte stipendium av olika slag och hamnade här där jag läste att du lätt fick ditt stipendium. Sen kunde jag inte sluta läsa. Jag kollar in här ibland, glöm inte bort dig själv, det finns andra fina människor som är värd din närvaro än dr E. fred ut.

qifei2012 sa...

The original very important section of Office 2010 stands out as the the ribbon and bow meals personal preference by Office 2007 right now increasingly becoming abundant with relation to its complete Microsof company application selection. microsoft office 2010 solutions necessary existing version get on officesoft
Microsoft Office 2010 Key.au
office 2010.net Microsoft office 2010.In the earlier rrt had been not really accessible in Potential together with OneNote 2010 they've got builtin that highly valued bows food wide variety.
Office 2010 key