lördag, januari 24, 2009

Dumpad per mail

Två dagar innan terminstentan tyckte MK att det var läge att skicka ett mail och förklara vad han känner, eller inte känner, för mig. Kort sagt tycker han inte riktigt att vi ”når” varandra och han behöver en paus för att fundera ut vad han vill med oss.

För det första; ett mail!
För det andra; två dagar innan jättetentan!
För det tredje; Paus från vad? Vi ses max tre gånger i månaden och det är ytligt eftersom han byter ämne så fort det blir personligt.

Jag blev inte särskilt ledsen, men mailet fick mig att börja grubbla. På helt andra saker än medicin. (Kuggar jag är det hans fel!). Nu vill jag bara glömma honom och gå vidare, och det känns faktiskt inte som om det kommer bli så svårt.

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Via ett mail?!

Lågt.

Har en annan term på lager men den passar sig nog inte öppet bland folk och fän.

Anonym sa...

coolt, känner igen mig mycket i det du skriver. har pojkvänner eller folk jag dejtar men verkar alltid bli singel igen...

att han gör slut per mejl tyder på att han är feg. glöm honom! satsa på ditt nyårslöfte =) försöker göra något liknande men vet hur svårt det är. dock inte varför...